29roadie SchiefBe Yes. I'm just trying it out to see if I can get used to it. This one's quite fancy but I have a more basic one that's a little smaller that I like more I think.
29roadie Schocky You know it wasn't very long ago when there were all kinds of people complaining about this knife or talking bad about it. They obviously never owned one. You don't hear any of that stuff anymore do you. Great knife with my favourite tool.
Schocky 29roadie Weißt du, es ist noch gar nicht so lange her, dass sich alle möglichen Leute über dieses Messer beschwert oder schlecht darüber geredet haben Ja stimmt ,glaube da war ich direkt ein Fan von.Würde mir so ein Modell auch ohne Klinge wünschen.Bei den Alox Varianten geht es ja auch.
bornchan Tag 41; Me and the Companion relaxing with a Doug Demuro video on the Rivian R2, due to be launched to the world soon!
MHoekert 29roadie Stimmt; sehr schade das es diese Klingen in 91mm Messer bei uns nicht gibt (ausser der SwissChamp XXL). Grüße Marc